24.12.2012

1#TUTORIAL-śmieszny króliczek ♥

Dzięki pomysłowi Wika0998 abym zrobiła TUTORIAL ,tak zrobiłam ;).
Dostałam dzisiaj nową modelinę więc miałam możliwości ,no ale do sprawy :
1.Co nam potrzebne :
Jeśli nie macie takiego narzędzia  wystarczy wykałaczka.
-biała modelina
-jasno różowa modelina
-czarna modelina 
-nożyk 








2.
Robimy takie elementy :
-dwa uszka
-kulka na ogonek
-dwie duże kulki na nóżki w który robimy wgłębienia 
-i takie same dwie małe 
-jedna główna gulka lub trochę ,,zwalcowana,,







3.
Na uszka białe naklejamy różowe i mniejsze części takiego kształtu jak uszka białe.












4.
Za pomocą zielonego narzędzia lub wykałaczki
końcówkę w uchu ,,zakręcamy,,.












5.
Wykałaczką tworzymy fakturę futerka ,robiąc małe dziurki jedna koło drugiej .












6.
Robimy buźkę jak na zdjęciu chyba ,że chcecie  trochę inną .
Na razie wygląda jak szczur.











7.
Dodajemy  wszystkie elementy i otrzymujemy śmiesznego króliczka .
I oczywiście z tyłu  przyklejamy ogonek ....











Myślę że jak na pierwszy taki post nie  jest źle ,ogólnie to chyba jestem słaba w  tłumaczeniu ,ale mam nadzieje że się spodoba :D♥

11 komentarzy:

  1. jeśli ktoś nie ma talentu to nie stworzy czegoś takiego

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodki króliczek :D Zapraszam do mnie http://duperelkidominiki.blogspot.com/
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny Śliczny Śliczny Śliczny Śliczny Śliczny Śliczny Śliczny ;* !

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodki :P

    Ale świetna modelina. Mogę wiedzieć jakiej firmy i gdzie kupiona? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupuje ją w papierniczym ,ale można ją kupić na allegro,jest z firmy Bimbay .

      Usuń
  5. śliczny i smieszny <333 hahaha Super blog !!!! Zapraszam na mój :

    modowo-kinia.blogspot.com
    KOMENTUJ , OBSERWUJ , ZAGLADAJ
    To dla mnie wiele znaczy

    OdpowiedzUsuń
  6. słodki królik :3 fajny pomysł na te uszka ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny blog . obserwuję. Zapraszam do mnie i liczę na rewanż. :)

    Mój blog: http://my-world-of-teens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń