28.12.2012

2#TUTORIAL: Ciasteczkowy Potwór ♥

Ciasteczkowy Potwór ♥
1.Co nam potrzebne:
Modelina:
-granatowa lub inny odzień niebieskiego
-czarna
-brązowa jasna i ciemna
-biała
Narzędzia:
-wykałaczka
-coś z okrągłą końcówką






2.
Tworzymy  tzw.fakturę za pomocą wykałaczki
modelinę lekko ,,szarpiemy,, i tak cały kawałek .











3.
Wycinamy kawałek w kształcie ust za pomocą
nożyka i  co uważamy za stosowne.












4.
Czarną modelinę rozwałkujemy i przykładamy to otworu i obcinamy to co jest niepotrzebne.
Brzegi dla lepszego wyglądu obkładany rulonikiem z czarnej modeliny oczywiście.










5.
 Na usta nakładamy ciasteczko(myślę że wiecie jak je zrobić)a kawałki od ugryzienia kroimy na drobniejsze i dokładamy do wgłębienia i na
warki...










6.
Z białej modeliny robimy dwie jednakowe kulki
i rozpłaszczamy naklejamy ,trochę niech na siebie zachodzą (mi wyszły troche za duże),
Tak samo robimy z czarną na tęczówki.
Czarne kółeczka dajmy w dwa miejsca ,jedno nisko drugie  wysoko przy rogu.









Mam nadzieje ,że jest w miarę do skapowania ,mi wyszły za duże oczy,i sorry że oczy są trochę brudne ,ale  je jakoś upaprałam :D
Może wam się ten tutorial się przyda ,piszcie pomyły na następne ...

12 komentarzy:

  1. Fajny tutek :)
    Czekam na następne! :PP

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny ten ciasteczkowy potwór...:)


    Ps.
    Zapraszam do mnie na rozdanie 4 super nagród wartości 300 pln

    http://otulona-zapachem.blogspot.com/2012/12/moje-pierwsze-rozdanie-i-nagrody.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten ciasteczkowt potwór-rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny potworek :P Ja nie mam cierpliwości do tego typu rzeczy, więc podziwiam ludzi, którzy to robią :))

    OdpowiedzUsuń
  5. ja robię trochę inaczej, ale każdy ma swój własny sposób :D spoko tutek c:

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki prosty a jaki śliczny ;D uwielbiam ciastka ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny potworek :3 Może kiedyś skorzystam z tutorialu ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. http://wzwierciadlemody.blogspot.com/p/moje-projekty.html Fajny blog zapraszam na mój

    OdpowiedzUsuń