14.01.2013

1000 wejść=CANDY♥

Więc z okazji 1000 wejść postanowiłam zrobić Candy ,szczerze to wahałam się ze zrobieniem go.
A no i oczywiście bardzo wam dziękuje za wszystkie te wejścia , komentarze i obserwacje.
Do rzeczy ,aby wziąć  udział należy :
1.Dodać banerek ,zalinkowany na boczny pasek bloga.
2.Dodać pod tym postem komentarz .
Na dodatkowy los należy :
1.Dodać informacje o Candy w poście :)-+1 los.
2.Być publicznym obserwatorem :)-+1los.



Jeśli będzie mniej niż 10 zgłoszeń to odwołam Candy .Co znajdzie się w wygranej .
1.Trochę rafii ozdobnej białej i fioletowej.
2.10 par srebrnych bigli do kolczyków.
3.10 drewnianych koralików .
4.Trochę cekinów gwiazdek i księżyców .
5.Trochę plasterków FIMO .
6. Narzędzie zakończone ząbkami
7.15 kółeczek montażowych. 
8.4 kawałki patyczków Grejpfrut,truskawka ,kiwi,babeczka.
9.Kawałek papieru ściernego .
10.3 pary sztyftów srebrnych z silikonowymi zatyczkami .
11.Baza do pierścionka .
12.15 szpilek .
13.20 haczyków .
14.Zawieszka do telefonu .
+niespodzianka :)
Liczę na was ♥
Wiem,że nagrody nie są jakieś niesamowite ,ale jest dobrze ;)

38 komentarzy:

  1. łiii, zgłaszam się:) Zaraz wszystko wypełnie:3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się :P
    Banerek zaraz zawiśnie+obserwuje :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się! Świetne candy ;D
    Wszystkie warunki spełnione!
    Baner na moim blogu ;)
    DODATKOWO:
    obserwuję
    post o Twoim cnady: http://boskiebransoletki.blogspot.com/2013/01/biore-udzia-w.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się c:
    Post dodany.
    Bannerek zaraz dodam na pasek.
    Zaraz zaobserwuję bloga : D

    ciastoo-rysuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne rozdanie, ale udziału nie wezmę. nie potrafiłabym wykorzystać nagród ;)
    dołączyła do Twoich obserwujących, dołączysz do moich? byłoby miło C:
    pozdrawiam, xoxo

    OdpowiedzUsuń
  6. Z wielką chęcią wezmę udział
    Jestem obserwatorem i dodałam już baner na swoim blogu ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się! :-)
    Juz dodaje baner :D
    Obserwuje :D
    http://modelinana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award. Więcej info na: http://alekssandrasssss.blogspot.com/2013/01/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się ;)
    Obserwuję jako: crazy_24
    Baner na blogu: http://crazy24-blog.blogspot.com/
    Link do posta: http://crazy24-blog.blogspot.com/2013/01/zapraszam_15.html
    Nie wiem jakbym wykorzystała nagrody gdybym wygrała, ale jednak zgłoszę się. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako: Kamila
    Baner na blogu: http://monika--blog.blogspot.com/
    Nie zajmuję się robótkami ręcznymi, ale gdyby mi się udało wygrać jakoś wykorzystałabym tą nagrodę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie umieć wykorzystać taką wygraną...:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moze zmieniłabyś trochę wygraną?
    Wiele osób nie bedzie wiedzieć jak to wykorzystać; ;/
    moglabys dodac coś co zrobiłas własnoręcznie ;) lub kupiić jakąs bransoletke za piec zł ;)
    Wiki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam nad tym ,ale mam w planie konkurs z wygraniem rzeczy wykonanej przez mnie ,dlatego postanowiłam zrobić takie nagrody w candy.

      Usuń
    2. aaa rozumiem ;)

      Usuń
  13. Zgłaszam się! ;p
    Baner na blogu: http://modelinowe-hobby.blogspot.com/
    Jestem obserwatorką, ale notki niestety nie dodałam :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się. :)

    Napisałam komentarz (:D),
    zalinkowałam banner po prawej stronie bloga,
    dodałam dopisek pod tą notką :
    http://your-pullip.blogspot.com/2013/01/takie-jedno-zdjecie-na-szybko.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się !

    I już dodaję banerek na pasek, robię post i obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Dopisuję się do kolejki, banerek już jest i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Stoję w kolejce :) Banerek i obserwacja :):)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się jako Karina Pawlikowska :D Obserwuję i dodałam baner Ma się u mnie świetnie :P Jutro dodam post i wspomnę o tobie w nim ... Link do posta dam w odpowiedzi do tego komentarza :D >.< Liczę na wygraną
    Karinka <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się
    Banerek wstawiłam.
    Obserwuję jako Ancymoncia.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kurczę, super nagrody! Zgłaszam się bez dwóch zdań. Obserwuję, a banerek wstawiłam w pasku bocznym bloga. Pzdr! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się, obserwuję, banerek jest.
    Fajne nagrody. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się !
    Obserwuję .... banerek jest .... Może coś wygram :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się ! Banerek jest , obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się.Banerek i post są ! ; ))

    OdpowiedzUsuń
  25. niestety nie mam bloga ale jeśli mogę to i ja staję grzecznie w kolejce i obserwuję ;)
    kamila7771@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce i zostanę na dłużej. Obserwuję jako trojanda. Banerek na pasku bocznym bloga :) Zapraszam do siebie na słodkości :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. z miłą chęcią wezmę udział ;)
    obserwuje bloga
    http://madnessandmagic-handmade.blogspot.com/
    banerek obecny

    OdpowiedzUsuń
  28. Ustawiam się w kolejce do losowania. Banerek umieściłam w zakładce bloga. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Z chęcią się zgłaszam. : )
    Baner jest na moim blogu, obserwuję jako AgulKa.

    OdpowiedzUsuń
  30. Takich pięknych cukierasów nie mogłabym sobie odpuścić ;p
    dlatego z wielką chęcią się zgłaszam ;d
    Obserwatorem też jestem ;d
    Pozdrawiam:
    jagooodowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się :>
    Banerek zaraz się pojawi i jestem, obserwatorem :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no tak mój blog: http://modelina-i-paulina.blogspot.com/
      :3

      Usuń
  32. zgłaszam się i obserwuję (;

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako Marcela Pomper
    banerek jest tutaj; http://mirror-of--soul.blogspot.com/2013/02/konkursy.html
    e-mail; marcela32@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się !
    Obserwuję jak Sweet Jewelry ;))

    OdpowiedzUsuń