23.01.2013

4#Tutorial: Kawałek ciasta ♥

Wreszcie się zebrałam i zrobiłam tutka ,mam nadzieje, że go zrozumiecie :)

1.Co potrzebne :
Modelina:
-brązowa,czerwona ,ciemny brąz ,biały .
(mogą być inne)
Narzędzia:
-wykałaczka 
-nożyk








2.
Z rozwałkowanej brązowej modeliny wycinamy 
dwa takie same trójkąty .Można np.wyciąć z białej kartki trójkąt jako szablon.











3.
Na rozwałkowany kawałek czerwonej modeliny nakładamy brązowy kawałek i odcinamy niepotrzebną modelinę.
(modelina może być inna)










4.
Doklejamy drugi brązowy  kawałek i robimy fakturę .Mniej więcej  tak jak w ciasteczkowym potworze .











5.
Teraz rozwałkujemy białą modelinę i nakładamy najpierw ,,tylnią,, część ciasta i nożykiem odcinamy ,następnie podstawę i również odcinamy .










Teraz pozostaje tylko dekoracja ,ale to już według własnego gustu ,tu mój pomysł:


Mam nadzieje ,że się spodoba i jest w miarę do zrozumienia ♥
Dzisiaj dostałam kartkę z ocenami i jest z siebie dumna mam 4  z niemieckiego ☻

11 komentarzy:

  1. Fajny tutek:) MOje torciki robie podobnie;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetyn tutorial! Napewno spróbuję! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny tutek ;D
    Ja robię tak samo ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. super tutek ;)
    ja zawsze robiłam cały tort, a tu taki sposób na kawałeczek :D

    OdpowiedzUsuń
  5. no super wygląda ;D i do tego tak smakowicie ;D piekny ci się udał ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super tutorial ^^ napewno skorzystam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny tutorial i jakie ładne ciastko Ci wyszło ^^ :D

    OdpowiedzUsuń