18.01.2013

Co ,gdzie i jak :)

PIĄTEK !!!
Przeżyłam ten tydzień ,bez większych problemów ♥
Dzisiejszy post miał być w niedziele ,ale się nudziło i tak wyszło ,że dzisiaj :)
Więc co gdzie trzymam i co mam :
1.Półeczka 














2.Ogólny organizer














3.Organizer na wyroby:
Nie w nim wszystkiego :)













4.Farby ,brokaty i kombinerki,szczypce .













Oczywiście modelina ♥
I fimo liquid...












5.Różne rzeczy ,np. tłuczek do mięsa (gofry)
kolczyki ,koraliki .












Nie pokazałam wam jeszcze pudełeczka z woreczkami :)I paru drobiazgów .
Jak tam ferie (jeśli je  już macie ),ja osobiście jeszcze nie mam .

12 komentarzy:

  1. Jeszcze nie mam ferii :( cały tydzień przede mną :> wow ile ty tego masz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz dużo fajnych rzeczy ^^ Też bym chciała tyle tego

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Bardzo dużo fajnych rzeczy! ;)
    Ja to jeszcze czekam na ferie... dopiero 11 lutego.. -,-
    Zapraszam również do mnie na bloga i czekam na komentarz --> będę bardzo wdzięczna :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja kocham takie posty*-*
    Szczerze powiedziawszy masz podobną półkę do mnie;)
    Ale Twoja jest lepsza, o wielee i FIMO Liquid i tak dużo modeliny, zakochać się ^-^

    OdpowiedzUsuń
  5. dużo tego ;D
    porządek masz! C;

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super!

    Chyba ja tylko trzymam moje rzeczy w każdym kawałku pokoju xD

    OdpowiedzUsuń
  7. jej jaka organizacja *.* u mnie to jest zupełnie inaczej :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie posty :D Gdzie kupiłaś organizery?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zielony w sklepie za 3 zł ,a niebieski w Lidlu ♥

      Usuń
  9. Ten organizer z Lidla jest super ♥ Mam go i służy mi już bardzooo długo :) Nie był drogi a jest super :) Co prawda mój już trochę pęknął z boku ale mi to nie przeszkadza :D
    Zapraszam do mnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten organizer z Lidla jest super ♥ Mam go i służy mi już bardzooo długo :) Nie był drogi a jest super :) Co prawda mój już trochę pęknął z boku ale mi to nie przeszkadza :D
    Zapraszam do mnie ! :)

    OdpowiedzUsuń