06.02.2013

Buteleczki ♥

Więc dzisiaj wychowawczyni powiedziała nam ,że jutro rozda nowy plan ,bo jak akurat polubiłam stary to mszą go zmienić .No ale już trudno ,takie życie .
Jutro na angielskim mamy zapowiadać pogodę ,wszystko mam przygotowane ,ale mam problem,jak wszystko perfekt powiem w pamięci to na głos już jest problem :( jakoś dam radę .
A dzisiaj buteleczki .Ostatnio je polubiłam ,ale już się mi kończą więc szykują się zakupy ,mam też kilka innych rzeczy do kupienia ^^
1.Z kuleczkami .
2.Z.........i napisem Black Love.

3.Z ........... i napisem Smile Drink 

4.Z liquidem i owocami Fimo

5.Z owocami Fimo 

♥♥

11 komentarzy:

  1. Ładniutkie.
    A tak na marginesie radziłabym Ci zmienić nagłówek, bo raczej nie za ładnie wygląda paint'owy nagłówek. Pobaw się w Photoscapie! :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie go ostatnio pobrałam ,ale dopiero we ferie się z nim pobawię :)

      Usuń
  2. Te z owocami są najładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. buteleczka 1 z kuleczkami wymiata ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. To w buteleczkach to farbki do szkła, prawda ? :DD
    Fajne są ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Smile jest świetna, tak jak black - takie inne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 3 i 4 świetne :D
    ogólnie wszystkie są fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Buteleczka z owockami jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Smile Drink i ta z owocami wygrywa :3

    OdpowiedzUsuń