13.02.2013

''Moim zdaniem ''cz.1-modelina


Dzisiaj pierwszy post z serii ''moim zdaniem'' ,wypowiem się na temat firm modelin .:)


1. FIMO-jedna z najlepszych modelin do kupienia ,dużo tu nie trzeba mówić .Myślę ,że cena 7-9
(zależy gdzie )za kostkę 56g to nie jest jakoś dużo ,ale wiadomo nie kupimy 1 kostki ,na konkretną rzecz .Jedną z zalet jest oczywiści duża paleta barw.
------------------------------
2.Astra -używałam ją na początku przygody  z modeliną ,teraz patrząc na nią ,nie jest zadowolona 
i jej nie kupuje .Bardzo szybko miękinie ,a jak ją wypiekałam to traciła barwę ...
Moim zdaniem cena jest nawet w porządku ,bo ogólnie modeliny nie są za tanie .
------------------------------
3.BimBay- zużyłam już chyba 8 paczek i jestem bardzo zadowolona ,świetnie się formuje ,nie tarci koloru ,mi osobiście jej cena pasuje ,płacę za 24 kolory 25 zł (na internecie są tańsze),można ją kupić również  w paczce z 12 kolorami.
-------------------------------
4.Modelina z Retro Koralika i Świata koralików -są to te same modeliny ,napoczątku nie byłam przekonana ,natomiast po dłuższej pracy z nimi jest zadowolona i koleją zaletą są piękne kolory ,np
miętowy .O ile się nie mylę to kostka ma ok 50g i płaciłam za nią 4,40zł. Ma trochę dziwną teksturę ,aż trudno ją opisać ...
---------------------------------
5.Zwykła szkolna -dużo nie będę pisać ,dla mnie kompletnie się nie nadają ,chyba ,że dla dzieci w przedszkolu .Strasznie się kruszy!
--------------------------------
6. Premo sculpey-kupiłam jedną paczkę i mam takie samo zdanie jak o Fimo ,ale raczej jej nie kupię ze względu na cenę 
--------------------------------
Trochę sobie popisałam ,no ale cóż .Chcę podkreślić ,że jest  to moje zdanie i wy możecie mieć inne .Tak dodatkowo  chcę wam powiedzieć ,że ze względu ,że ilość zgłoszeń do Candy była większa niż myślałam to  dołażę do wygranej parę drobiazgów ale nie zdradzę jakich ^^
Przepraszam jeśli są jakieś błędy ...

18 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O szkolnych tak napisałam ponieważ trafiłam wyłącznie na takie ,że ...
      O fimo mam takie zdanie ponieważ jest profesjonalna i uważam ,że ma dobrą cenę wiadomo ,ze każdy chciałby aby była tańsza .
      I przepraszam się bardzo ale dzisiaj dostałam modeliny ze świata koralików i wazy dokładnie 50 g
      http://www.swiatkoralikow2.pl/product_info.php?cPath=655&products_id=14304
      wyraźnie pisze ile waży kostka !

      Usuń
    2. racja jeśli chodzi o wage. pomyliło mi sie z modeliną z innego sklepu (bardzo podobne są). przepraszam i zwracam honor xD

      Usuń
    3. nie ma problemu , każdemu może się zdarzyć :)

      Usuń
    4. Pozdro, Mod, ja kupilam Fimo na poczatku chociaz nigdy nie lepilam :) Widocznie to absurd.

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Żeby lepić z Fimo, no nie oszukujmy się - trzeba być profesjonalistą.
    Astra jest bardzo dobra, a miękka jest tylko ta świeżutka. Rzadko się jednak na taką trafia... Poza tym modelina dla przedszkolaczków (z której osobiście lepiłam) jest bardzo fajna. No i About - nie lepi z Fimo, ale z jej rąk powstają cuda...
    Zapewne śmiem myśleć, lepisz z Fimo ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Nie sama nie lepie z fimo tylko BimBay , natomiast każda moja astra była kupowana w tym samym miejscu i zawsze kończyło się tak samo .I podkreśliłam ,że to jest wyłącznie moje zdanie i doświadczenie z tymi modelinami ,wiadomo nie wszystkie szkolne są takie same ,mi chodziło akurat o taką z Kauflanda.

      Usuń
  3. jak dla mnie za koste wydać 10 zł to jest jednak dużo. bo przeciez jednej kostki nie kupisz. zdecydowanie polecam modeline ze świata koralików ;D mietowy tam jest cudny ;D sama go nawet ostatnio zamawiałam ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo każdy ma własne zdanie o cenie Fimo ,ja mam takie a nie inne zdanie ,osobiście nie kupuje jej ponieważ nie mam dostępu do niej ,a po za tym z modeliny którą uważam jestem zadowolona .

      Usuń
  4. Rozumiem Fimo jest dobre, ale Astra też. Trzeba mieć do niej odpowiednie podejście, normalnie jak z dzieckiem, xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o to ,że sklep w którym zawsze ją kupowałam , źle ją przechowuje dlatego jest potem trudna w współpracy

      Usuń
  5. Ojej, uwielbiam twój blog<3
    Zapraszam do mnie :
    http://lestylemadam.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielkie dzięki za info, nie wiedziałam, którą kupić a chce zacząć moją przygodę z modeliną i teraz wiem, że kupię albo Fimo albo BimBay. Mam jeszcze jedno pytanie jak założyć tutaj bloga??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na głównym profilu bloggera jest napis Nowy Blog tam naciskasz i wszystko wypełniasz :)

      Usuń
  7. gdzie kupujesz modelinę bimbay ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukam zawsze na allegro,ale ostatnio kupiłam w papierniczym:)

      Usuń