14.02.2013

Paczka oraz info ^^

Dzisiaj pokaże wam zakupy z świata koralików,paczka ogólnie to przyszła wczoraj .Najpierw chce coś sprostować ,mówiąc w poprzednim poście o modelinie szkolnej miałam na myśli taką z Kauflanda za ok 4 zł (firmy nie pamiętam ),trochę za ogólnie nazwałam ten podpunkt i za  to przepraszam . 
Jutro pojawią się wyniki Candy .:)
I przechodząc do rzeczy , szczerze nie myślałam ,ze zamówiłam ,aż tyle,ponieważ przeważnie zbieram pieniądze np,przez 2  miesiące i dopiero coś kupuje i zawsze w paczce było mniej ,a ta była bardzo wypchana .Zamówiłam sporo buteleczek ...







W najbliższym czasie może pojawiać się dużo buteleczek ,ale zobaczę .
(Postanowiłam podpisywać zdjęcia z mojego bloga )
I chyba już wspominałam ,że postanowiłam dołożyć kilka rzeczy do nagrody ,ale ok ^^

14 komentarzy:

  1. o kurcze :D
    ale tego masz :))
    ile będzie nowości! :33

    OdpowiedzUsuń
  2. Suuper! Już nie mogę doczekać się nowości ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! poprostu genialne..
    Jestes bardzo pomysłowa:)
    zazdroszcze ci!
    U mnie nowy post
    http://lestylemadam.blogspot.ie/ :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Modelina z Kauflnda jest firmy: KOma-Plast

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie posty!
    jak znalazłaś łyżeczki? ja wpisuje jakies sztucke , łyzki, łyżeczki i nic ! :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tzn. no bo nie ma srebrnych... są jakieś złote. =.-

      Usuń
    2. Musisz wejść na ,,w kolorze srebrnym '' ,potem na ozdoby i dwustronne .
      Są trochę poniżej :)

      Usuń
  6. Świetne zakupy , no i świetny blog ! : ), zapraszam do mnie http://julasiek.blogspot.com/

    pozdrawiam ! c;

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zakupy chciałabym to mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niedawno skończyłam przygodę z lepieniem i wszystko leży...

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zakupy !
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post! I super zakupy xdd
    No i ogólnie genialny blog ^.^
    Zapraszam do mnie:
    http://onlythemyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń