26.02.2013

Rogalik ^^

Hej ! Już drugi dzień szkoły i oddają nam kartkówki i sprawdziany  cudem na razie mam same 5 ,6 i jedna 3 z geografii (nie nienawidzę tego przedmiotu :) ).
Dzisiaj w końcu się ruszyłam i zrobiłam coś nowego ^^A mianowicie rogalik z polewą czekoladową i bananami .To było moje drugie podejście do rogalików ,jest nawet zadowolona Użyłam również pasteli :)
Zdjęcia są fatalne ,bo przy fatalnym świetle i trochę na szybko ,przepraszam ...



Jeszcze takie pytanko czy takie tło do zdjęć może być ,czy zielone w białe kropki lub w kartkę pomarańczowo białą ?
♥♥♥

13 komentarzy:

  1. ciekawie prezentuje się z tymi bananami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny! *.* Może zrobisz tutorial na niego??? A co do tła zdjęć może być ale te kropki też bym zobaczyła :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie zrobię ,tylko muszę się do niego jakoś zabrać ^^

      Usuń
  3. Śliczny *__*
    Takie tło jest super ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki śliczny *u*
    http://naszezycienaszwybor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczny! To tło najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Aż chce się go zjeść!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie Ci wyszedł ^^ jak prawdziwy

    OdpowiedzUsuń