12.02.2013

Trochę walentynek ♥

Pierwsza sprawa to takie pytanie czy waszym zdaniem mam wprowadzić na bloga coś pt.,,moim zdaniem..." ,polegało by na tym ,że wypowiadam się na tematy związane z modeliną typu co sądzę o różnych firmach modeliny itp....
A po drugie na co chcecie tutka ?
I po trzecie dzisiejszy temat czyli trochę walentynek .Parę drobiazgów związanych z tym świętem .
Szczerze nie jest bardzo zadowolona z nich ,ale nie są złe :)^^
Zdjęcia są słabe ,bo jest już ciemno :



Z ostatniego ciacha trochę spłynęła polewa ale trudno .
♥♥

10 komentarzy:

  1. Bardzo fajne! Świetne pomysły masz! ;)
    Chętnie poczytam notki na temat: "moim zdaniem" :)
    A tutorial bym chciała na jakiegoś batona np. mars, kit-kat :)))
    Zapraszam również do mnie na bloga i czekam na komentarz ---> będę bardzo wdzięczna :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta koperta jest bardzo fajna!
    Zapraszam do mnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne !! Tylko szkoda, że są trochę ciemnawe. Z przyjemnością poczytam notki na temat ;"moim zdaniem"

    OdpowiedzUsuń
  4. zdecydowanie ja też poczytam "moim zdaniem"
    ja dzisiaj robiłam walentynkę;D dość dużo roboty miałam ale przecież walentynki sa 1 w roku ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne :>
    Ja też chciałabym poczytać ,,Moim zdaniem..."
    :3 ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za odwiedzinki.
    Koperta super, fajne były by takie kolczyki ;)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna ta koperta. : ) I tacka z ostatniego zdjęcia ładnie wygląda. ; )

    OdpowiedzUsuń