23.03.2013

10#Tutorial: Ciasteczko z lukrem♥

Dzisiaj 10 tutek ,a  konkretnie na ciasteczko z lukrem :) Dzisiaj jeszcze byłam w centrum i kupiłam m.in. farby i pędzle ,bo moje są całe z kleju ^^A i kostkę Rubika i nie umiem jej ułożyć ,genialna ja ♥
------------------------------------------------------------------------------------------------------
1.Co potrzebne:
-Brązowa modelina
-Wykałaczka
-Nożyk
-Liquid i coś do zabarwienia na biało
-Mikrokuleczki








2.
Kulkę rozpłaszczamy ,na grubość która nam odpowiada.











3.
 Nożykiem robimy w miarę równe nacięcia .












4.
Wykałaczką robimy dziurki ,a  między nacięciami trochę większe .











5.
Teraz nakładamy ,,lukier,, i posypujemy kuleczkami i gotowe .













♥♥♥

19 komentarzy:

  1. Świetny tutorial koniecznie muszę wypróbować ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zacznę poważniejszą zabawę z modeliną, na pewno skorzystam z Twoich tutoriali bo są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny tutoriał prosze o więcej takich ; D

    OdpowiedzUsuń
  4. Buuu ;c nie mam fimo liquid ;c
    Jak już je zdobędę to wykorzystam ten tutorial ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są inne zamienniki fimo liquid:) więcej w moich tutorialach:)

      Usuń
  5. Niesamowite ciacho, aż by się chciało schrupać, takie jest realistyczne:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki prosty Tutorial , a jaki prześliczny efekt ! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny tutek jeśli wrócę znowu do modeliny na pewno spróbuje ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Prosty tutorial, pewnie skorzystam. ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pewnie się mi przyda;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny :) Prosty, ale fajny, może skorzystam ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak będe miała muline na pewno skorzystam ^ ^

    OdpowiedzUsuń