02.03.2013

6#Tutorial:Croissant

Hej!
W końcu  jakiś tutorial ,a mianowicie croissant lub jak to woli rogalik ^^

1.Co potrzebne :
-Pastele(brąz ,trochę pomarańczowego i jasno żółtego).
-Pędzelek.
-Modelina kremowa .
Do dekoracji :
-Patyczek Fimo(ja mam truskawkę )
-Liquid
i do zabarwienia np.brązowa modelina,pastele ...






2.
Robimy dwie kulki dużą i małą.
Boki dużej rozwałkujemy lekko palcami i zakręcamy w kształt rogalika .
Bok małej kuli rozwałkujemy  palcami i rozklepujemy na drugi kształt na zdjęciu
(nie może być za duży )







3.
Nakładamy część z małej kuli na podstawę :)












4.
Teraz wykałaczką robimy takie zagłębienia
na całym rogaliku .











5.
Mieszamy kolory pasteli i nakładamy na rogalika .
Aby nabrał mniej więcej takiej barwy jak na zdjęciu .Pamiętaj o dole :)










6.
Pozostaje tylko dekoracja .
Gotową polewę nakładamy na rogalika i na nią plasterki Fimo .
(możecie oczywiście zrobić własną dekorację )









Mam nadzieje ,że zrozumiecie ^^i ,że się spodoba .

A i jeszcze zrobiłam nowe zdjęcia pisanki ,już nie wyszły  takie rozmazane .Chyba mam rozejm z aparatem :)















15 komentarzy:

  1. Świetny tutorial, a pisanka strasznie mi się podoba, jest urocza :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny tutorial :D
    A pisanka jest cudna ! Miałaś świetny pomysł !

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny tutorial chyba dzisiaj zrobię tego rogalika! ;) A pisanka tak jak mówiłam wcześniej jest prześliczna!!! :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja robię rogaliki bez tego paska xD śliczny *u*
    http://naszezycienaszwybor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny tutek :D
    Ale spryciula z ciebie hahah. Ja rogalika robiłam z trójkąta i zwijałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. super tutek :p
    zapraszam do mnie http://guma-balonowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny tutorial ;>

    obserwuję i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. rogalik piękny ;D
    świetnie ci wyszedł ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna ta pisanka i rogalik też :)Kiedyś takich papierków jak przy pisance robiłam kartkę świąteczną.

    OdpowiedzUsuń
  10. ale mega ! Jesteś bardzo kreatywna :)
    obserwuję i liczę na rewanż
    http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny tutorial. ; )
    Śliczna pisanka. : )

    OdpowiedzUsuń
  12. Super tutek ;D
    Na pewno skorzystam ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Rogalik jest fantastyczny :) Masz talent!
    Bardzo fajny blog. Dobrze mi się czyta i ogląda twoje posty!
    Zapraszam też do mnie http://maryannfashionn.blogspot.com/
    Buziaki ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny tutorial, na pewno się przyda ;)

    OdpowiedzUsuń