16.03.2013

9#Tutorial: Foremka na babeczkę ^^

Wiem ,że tutek miął być wczoraj ,ale wracam ze szkoły i okazało się, że moja mama dała go do czyszczenia i dopiero dzisiaj  go odebrałam ,przepraszam was ^^
-------------------------------------------------------------------------------------
1.Co potrzebne :
-Korek najlepiej od pasty zwężany ku dołu ,ale akurat takiego nie miałam .
-Mąka
-modelina (jakieś resztki)









2.
Dziurkę od spodu zaklejamy .












3.
Zakrętkę obtaczamy w mące i odciskamy .












4.
U mnie ta podstawa jest taka dlatego ,że miałam równy korek .












♥♥♥

16 komentarzy:

  1. Według mnie bardziej się opłaca kupić foremkę, np. na sklepik-dla-was.pl Mają różne rozmiary więc każdy znajdzie jaką potrzebuje, a w dodatku są wykonane z silikonu, więc są miękkie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam kupione ,ale wiadomo nie każdego stać ^^

      Usuń
  2. Fajny tutek, jednak ja wolę robić podstawy sama ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne ! Mam taką samą pastę do zębów xd

    OdpowiedzUsuń
  4. super pomysl!!!!!! tutorial bardzo dobry!!!!
    zapraszam do mnie na candy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł :P http://bloggeja.blog.pl/ zapraszam na mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Ekstra pomysł napewno wypróbuję! ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję, a tutorial przydatny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny pomysł ale pozostanę przy igle i ręcznym robieniu ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobry pomysł:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. super :D ale dla mnie taka za mało...hmm...kształtna xd

    OdpowiedzUsuń