04.03.2013

Ciasto mis ^^

Hej!
Dzisiaj pierwszy dzień rekolekcji i szczerze nasze rekolekcje prowadzi dziwny ksiądz ,pościł nam przez przypadek reklamę biedronki z euro ,haha....
Wczoraj zrobiłam parę rzeczy więc będą posty ,mam zamiar zrobić też tutka na foremkę ,no ale jaką :
-z modeliny
-kleju na gorąco
-silikonu
Do wyboru zostawiam wam :)
Próbowałam zrobić ciasto 3 bit ale wyszła totalna klapa i wymyśliłam coś swojego teraz tylko czekać do rana i mieć nadzieje ,że będzie dobre.
Dzisiaj cisto ,torcik jak kto woli ,w formie misia ;


 i na osłodę fasolki ,moje ukochane ,mają bardzo różne smaki np.truskawkowy sernik



11 komentarzy:

  1. Zrób 3 tutoriale :D Bo takich postów nigdy za wiele :3
    Mogę wiedzieć co to za fasolki? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są żelki :)Te kupiłam w Lidlu ,ale są też w Tesco ^^

      Usuń
    2. A wiesz może z jakiej firmy są? ;)

      Usuń
    3. Ja kupuję takie w rossmannie xd Nazywają się Jelly bean :D

      Usuń
    4. Raz trafiłam na cynamonową xd

      Usuń
    5. Hahaha xD Muszę ich spróbować :3
      Dzięki za odpowiedź :)

      Usuń
  2. u fajne fasoli musze poszukać ich w moich sklepach ^^ Świetny pomysł z tym misiem jako ciasto

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrób 3 tutki ;D
    Świetny ten misiu xD

    OdpowiedzUsuń
  4. ale sobie wykombinowałaś ten torcik! genialny!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł na ciasto. :D
    Nigdy nie jadłam tych fasolek. Muszę spróbować kiedyś. ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam fasolki! :) aż chyba zaraz się wybiorę do sklepu hehe

    OdpowiedzUsuń