03.03.2013

Foremki ^^

Dziękuje wam za ponad 3000  wejść!!!
Dzisiaj pokaże wam moje foremki z modeliny,kleju na gorąco ,silikonu i kupione w sklepiku dla was .
1. Z modeliny
-do wafelków
-do tarty
-małej babeczki
-talerzyka
-pączka
-kokardki
-gofra(do odbicia tych dziurek)
-żelka frugo





2.Z kleju na gorąco
-do zwykłego gofra
-do ciasteczka
-do gofra serduszko
-na kształt kawałka pizzy
-kształt kawałka tortu (mały)








3.Z silikonu
-do rogalika












4.Z sklepiku dla was
Zestaw do babeczki
-postawa
-krem
-ciasto










Ogólnie nie używam ich bardzo często ,niektórych prawie w ogóle ,bo nie ma to jak praca ręczna.
W ostatnim czasie używam tylko spodu do babeczki ^^



♥♥♥

15 komentarzy:

  1. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są te foremki! Te z modeliny, kleju i sylikonu sama robiłaś? Może zrobisz tutorial na jakąś foremkę? --> było by super! Chętnie bym skorzystała :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. super foremki! ja zamierzam niedługo sobie sama zrobić ;) żelka frugo *u*
    http://naszezycienaszwybor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne te foremeczki :) Szkoda, że nie dodałaś filmiku jak je robiłaś ;)

    http://my-illegal-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne ;))
    Przydał by się tutek na nie ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo foremek. ; ) Ja mam tylko 3, ale i tak rzadko ich używam. ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne foremki, ja żadnych nie używam ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Foremka na ciasto o.o to ja mam swoje foremki xD ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Foremka na ciasto o.o to ja mam swoje foremki xD ?

    OdpowiedzUsuń
  10. całkiem sporo tych foremek ;> ja nie posiadam żadych, uważam, ze to zbędny wydatek :)
    ale fajnie, ze robisz je sama ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo tych foremek :) Fajne są ;) ta do roglaika z silkonu jest bardzo fajan :>

    Zapraszam do mnie :>
    http://pomyslowy-kaktus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń