31.03.2013

Wielkanocne wyroby i 12#Tutek♥

Cześć i jak tam śniadanie ?Bo ja się najadałam chodź prawie nic nie zjadałam :)
Cały czas pada śnieg, jest chyba ze 20 cm .
Wstawiłam dzisiaj kolejnego tutka na YT na zajączka , już 12♥
http://www.youtube.com/watch?v=apfTnyGaMME

Dzięki wam za ponad 4000 wejść ,coraz więcej komentarzy oraz 77 obserwatorów ♥^^
Dzisiaj świąteczne wyroby ,na początku myślałam ,że nie będę ich robić no ale cóż ,tak wyszło :)
Jeszcze nie wypieczony sernik z malinami i sosem malinowym
Babeczka z jajkami (pisankami )

Kurczaczek w skorupce (nie wyszedł tak jak chciałam )

I zajączek z tutka

Jeszcze raz wesołych świąt (trochę późne )

♥♥


15 komentarzy:

  1. Super są te wielkanocne prace!
    Szczególnie podoba mi się ten sernik! :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Sernik wygląda super! A kurczaczek taki słodki :]

    OdpowiedzUsuń
  3. MMM, serniczek, pycha!
    Wszystkie prace są śliczne! ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne wyroby. : ) Sernik ♥ :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam czytać Twoje posty bo wiem że znajde tu modeliniaki niespotykane na innych blogach ^.^ I inne ciekawe pomysły :D

    OdpowiedzUsuń
  6. kurczaczek wg. mnie wyszedł fajnie. Nie mam się do czego przyczepić ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. No przecudowne są te rzeczy, kocham Wielkanoc tylko...
    DLACZEGO WCIĄŻ JEST ZIMA?!
    Ale modeliniaki naprawdę śliczne ;D
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne *.* Jak ja się zdziwiłam myślałam że już cię obserwuje a tu nie ;x Z resztą po mnie wszystkiego można się spodziewać :D Przepraszam : c Już obserwuje : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyroby, śliczne ;) Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. genialne *.*
    ten serniczek mi się najbardziej podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Boskie rzeczy, serniczek przesłodki ♥

    lime-clay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń