02.04.2013

Liebster Blog ♥

Już dawno dostałam tą nominację od Lacerty z bloga http://duperelkidiany.blogspot.com
Totalnie o tym zapomniałam i przepraszam Cię ☻
Odpowiem tylko na pytania ,bo jakoś nie mam ochoty wymyślać pytań ♥

1. W jakim celu założyłaś bloga?
Żaby zobaczyć co inni sądzą o tym co robię i zająć się tym dodatkowo  .Gdy go zakładałam byłam pewna ,że po miesiącu go usunę .
2. Twoje hobby?
Modelina ,DIY i wszystko co ręcznie robione .
3. Czego nienawidzisz a co uwielbiasz?
Nienawidzę brokułów (hahahaha) ,a uwielbiam drażnić ludzi .♥
4. Czy często bierzesz udział w rozdaniach (candy)?
Jak widać po  moim bocznym pasku to takkkk!
5. Co sądzisz o ludziach, którzy nie mają swojego zdania?
Są nienormalni ?!
6. Starasz się ograniczać korzystanie z komputera?
Haaha...tak ,ale mi nie idzie .
7. Jak najchętniej spędzasz wolny czas?
Ruszając się (tylko nie biegając )i lepiąc lub robiąc inne ręcznie robione rzeczy .
8. Opisz siebie w 3 lub 5 słowach.
Dziwna ,niezrozumiana,szalona ,czasem cicha ,wiecznie niewyspana !(czasem leniwa )
9. Przez kogo są wykonywane zdjęcia, które umieszczasz na swoim blogu?
Przeze mnie i mojego kochanego aparatu, który kocha robić mi na złość ♥
10. Najlepsza według Ciebie książka.
Pamiętnik Narkomanki ♥♥ i Dzieci Kukurydzy ♥
11. Jeśli masz ochotę na słodycze, co najchętniej jesz?
Czekolada i żelki ♥♥♥♥
                                                                      ♥♥♥♥♥♥♥

1 komentarz:

  1. Zostałaś wyróżniona :)
    Szczegóły są na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń