12.05.2013

Coś nowego i 2 zaległości ♥

Hej !Więc dzisiaj odpowiem na pytania z Liebster Blog i  7 faktów o mnie z The Versatile Blogger Award ,zostałam otagowana  przez ancymoncie ^^Ale  to na końcu (klasycznie taguje wszystkich ♥)
Najpierw ta nowość ,a mianowicie coś czego nigdy nie robiłam i jestem z tego zadowolona,czyli...

A jak ,życie mija nudno ^^
.....

Odpowiedzi :
1. Kim byś chciała być w przyszłości?
Cukiernikiem ♥
2. Masz rodzeństwo? A jeśli nie masz to czy chciałabyś mieć?
Mam brata i siostrę ♥
3. Kiedy masz urodziny?
26 maja♥
4. Ulubiony serial?
Nie do końca serial ,ale słodki biznes i słodki pojedynek ♥
5. Co lubisz jeść na obiad?
hmmm...pierogi ♥
6. Masz jakieś rośliny w pokoju?
Kaktusy ♥
7. Lubisz śpiewać/tańczyć?
Hahaha tak ♥
8. Uprawiasz jakiś sport?
Już nie ,chyba ,że na dworze :)
9. Umiesz pływać?
Tak ♥
10. Co Ci się ostatnio śniło?
Nie wiem ♥
11. Co lubisz robić?
Lepić ♥

7 faktów :
1.Nie umiem usiedzieć bez ruchu .
2.Od zawsze mieszkam w Bytomiu i raczej tak zostanie ,ale kto to wie♥
3.Mam dużo starsze rodzeństwo ode mnie ♥
4.Często mam wrażenie ,że jestem jedynaczką ♥
5.Lubię się kłócić z osobami których nie lubię .
6.Kocham zaskakiwać ludzi ♥
7.Pamiętam z dzieciństwa więcej niż moja mama ♥HAHAHA
♥♥♥




9 komentarzy:

  1. Śliczny ten medalion? tak chyba tak to się nazywa xD
    I fajne odpowiedzi C:

    OdpowiedzUsuń
  2. Super medalion, ciekawe odpowiedzi ;)
    Zapraszam Cię do mnie na bloga na nowy post :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne !! Bardzo mi się podobają kwiatuszki ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. medalion boski ! a odp. ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. według mnie wyszło ci to fajnie :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca, taka wiosenna :D

    OdpowiedzUsuń
  7. To broszkaO.O? Śliczna!
    Świetny blog:3!
    tusia-alwayssmiling.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń