24.05.2013

Urodziny ♥

Hejo!
Dzisiaj robiłam urodziny dla koleżanek ,jestem padnięta no ale pisze .Właśiwe urodziny mam w niedziele ...Dzień Matki hah ^^Oczywiście w niedziele pokaże wam co zrobiłam dla mamy (chyba :) )
Zrobiłam parę nowości ,gdyż doszły jeż wszystkie paczki .
Tort...
Co roku próbuje się pobić ,za nie długo chyba będzie 10 pieter .Na razie tylko 2 ale i tak był pyszny .
Górna warstwa z kremem waniliowym ,dolna z tym samym i płatkami czekoladowymi i wszytko ,,objechane,, kremem czekoladowym .Oczywiście dam wam zdjęcie .A co z modelinowych  wypieków ?Babeczka z owockami !!

♥♥♥




12 komentarzy:

  1. Tort musiał być pyszny. :D
    Śliczna babeczka. : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Tort wygląda smakowicie *,*
    Świetnie wyszła babeczka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny tort.. C:
    Babeczka również

    OdpowiedzUsuń
  4. Smakowicie wygląda :)
    Śliczniutka babeczka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. mm zjadłabym taki torcik ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny tort!!
    P.S. Spełnienia marzeń!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. tort po prostu szał ;D również uwielbiam piec !

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki tort musiał być pyszny! :)

    OdpowiedzUsuń