03.06.2013

100 post i nowość dla mnie ♥♥

Więc dzięki wam (waszym motywacją )to już 100 post ,dziękuje ♥
Wczoraj zamówiłam pierwszą paczkę z passionroom :)
Pogoda znowu straszna ,rano lało i musiałam iść do szkoły z parasolem ,a gdy wracałam tylko gorzej ,bo na dobitkę zaczęło grzmieć i błyskać .
Ostatnio zauważyłam ,że mam pełno dziurek i otarć na klapce telefonu ,więc postanowiłam to załatać ,a  o to efekt (haha paćkanina ):***



♥♥♥♥

11 komentarzy:

  1. Fajna ^^
    Kurczę, ja zamówiłam paczkę w passionroomie 28 maja a jeszcze nie została wysłana :c U Ciebie też tak długo wysyłali? No i czekam na post z zawartością paczuszki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jej nie wysłali♥Na pewno się pojawi taki post^^

      Usuń
  2. Fajna :D + Zostanę na twoim blogu dłużej ;) dodaje do obserwowanych :D

    OdpowiedzUsuń
  3. pomysłowa ta "paćkanina" :) Dziękuję za odwiedziny u mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietna , wcale to nie jest packanina ;). Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń