01.06.2013

Długopis ♥

Hejo!Więc w skrócie wracamy do zdjęć ,bo mi też będzie łatwiej i za niedługo rozdanie ^^
Pogoda tak zmienna ,że nie wiem ,wczoraj w dzień ciepło i słońce bije po oczach ,a w nocy burza (nawet mocna ),a teraz raz leje raz nie :(
Tak jak w tytule długopis ,podchodziłam do niego 2 razy ,za pierwszym razem zapomniałam o nim i się stopił,ale tym razem uważałam na niego i myślę ,że wyszedł .Sam pomysł widziałam na YT,tak mi się spodobał i musiałam zrobić ,troszkę go przerobiłam .Dodałam pomarańczki i zmieniłam kolory ♥





Przepraszam za zdjęcia ale jest dosyć ciemno ^^
♥♥♥

21 komentarzy:

  1. Śliczny ten długopis :)
    Jakbyś mogła to podeślij mi link do tutorialu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.youtube.com/watch?v=7TyxDl_JgwI

      Usuń
  2. Śliczny jest! C:
    Babeczka z hołmendju ? xDD

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny :) jest taki estetyczny, a ni nie za dużo ozdób, ani nie za mało:)
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Nie pomyślałam, że można zrobić długopis ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. OOo ! jaki śliczny ten długopis :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam tutorial na ten długopis! Sama się zastanawiam czy nie wykonać czegoś takiego. :D Ładnie Ci się udał. :D
    A co do bajek, to oglądaj ile wlezie, pozwalają się że tak napiszę - rozerwać. Odciągają myśli od negatywnych zdarzeń, i w ogóle. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Długopis przepiękny tylko szkoda , że po jakimś czasie się wypisze no nie :} Ale wkład można zmienić i gotowe !

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny długopis. :D
    U mnie zaraz pewnie coś by się oderwało. xD
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny długopis ! nie wpadłabym na taki pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dlugopis super!
    Mam identyczna wielka muffine-a ostatnio w homeandyou pojawily sie filizanki o tym ksztalcie^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny długopisik! Masz wielki talent :)

    OdpowiedzUsuń