15.07.2013

15♥Tutorial: Gałka loda (sposób 1)

Hejo! Już wróciłam ,oczywiście trafiła nam się piękna  pogoda ♥
Dzisiaj tutek na gałkę loda ,ale sposób 1♥

Potrzebne :
-modelina (kolor wybrany )
-modelina (taka byle jaka z resztek )
-nożyk
-wykałaczka
-co chcemy do dekoracji










Z wybranego koloru robimy kulkę i ,,rozrywamy,,
od środka na boki ,aby był taki rezultat♥












 Z byle jakiej modeliny robimy kulkę ,następnie trochę spłaszczamy ♥













Naszą ,,rozrywanką ,,pokrywamy półkole i nadmiar odcinamy .














Wałkujemy pasek i przyklejamy na około gałki .
Wykałaczką lub innym narzędziem ,robimy fakturę jak u ciasteczkowego lub tortu .











No i dekorujemy ♥
Koniec♥♥














                                                                                 ♥♥♥

18 komentarzy:

  1. świetny tutorial, zaraz idę próbować! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O wow. Nie pomyslalabym zeby tak to zrobic :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie Ci wyszła :]
    A czego użyłaś do zrobienia polewy? Czy dobrze się domyślam, że to lakier? Czy to liquid, albo jeszcze coś innego? ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny ten lód... tak samo robie z tutorialu tynki xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka świetna, idę próbować ! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Super :D
    Zapraszam do mnie http://pieknekosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super :D
    Zazdroszcze pogody :) U mnie pod psem xD

    OdpowiedzUsuń
  8. super tutek...mi jakos lody nie wychodzą :C

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny tutorial ♥ nie wiedziałam jak się robi a teraz już wiem :D .

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny tutorial, takiego jeszcze nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł! Na pewno go wykorzystam.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny pomysł! Przyda się na pewno.

    OdpowiedzUsuń