25.07.2013

Operacja silikon ♥

                                                                               Hej!
Zanim się obejrzałam minęło już 5 dni od poprzedniego posta ;) Tracę  poczucie czasu ♥
W sobotę jadę z mamą ,siostrą i jej koleżanką na wycieczkę do Ojcowa ,w prawdzie już tam byłam ,ale to była 3 kl sp ♥
Co do tematu -silikon !
Uwielbiam go wyciskać ,jedyny mój problem z nim to zapach .Kupiłam duże opakowanie do pistoletu ,ale zawsze musi być jakiś problem ,mój tata nie umie znaleźć naszego pistoletu i musiałam radzić sobie sama ,haha ^^
To trzy babeczki :





♥♥♥

31 komentarzy:

  1. Pierwsza i ostatnia najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku , śliczności ♥
    A "Operacja silikon" mnie rozwaliła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie są śliczne, ale 1 najlepsza

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie sylikon nakładasz *.* ogólnie fajnie wyszły ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ślicznie nałożony ten silikon! :) Polecam kupować takie małe silikony w tubce - są lepsze w użytku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać, że masz wprawę! Świetnie wyglądają, a z silikonem fenomenalnie sobie poradziłaś ;) Pierwsza totalnie skradła moje serce!

    http://susansatelier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze,zazdroszczę. Mi ten silikon zawsze działa na nerwy. A już najbardziej wtedy jak się babka wywali i od nowa xp Śliczne babki,świetny blog. Obserwuję. I co powiesz na wymianę bannerami? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodkie :3
    Kurczę, chciałabym tak piękne nakładać silikon <3

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne babeczki. też nie lubię zapachu silikonu -.-

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza najlepsza. : ) Świetnie nakładasz silikon, ja ciągle się uczę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne! Silikon nałożony perfekcyjnie, na prawdę pierwsza klasa :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza najlepsza! Smakowicie wyglądają, mimo że to nie prawdziwe słodkości to aż nabieram chęci aby przyrządzić dziś babeczki! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie piszesz. Obserwuje oczywiscie i zapraszam do mnie Kicia ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczności <3
    Ta twoja operacja silikon bosko Ci wyszła xd
    Mi ten silikon jakoś nie chce wychodzić ;_;
    Aha i 1 najlepsza ;3
    Zapraszam do mnie :
    http://cuda-bezimiennej.blogspot.com/ ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mogę się zdecydować, która babeczka podoba mi się najbardziej :C Wszystkie są śliczne :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne!!!
    Najbardziej podoba mi się ułożenie silikonu na tej pierwszej!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale apetyczne, wyglądają jak prawdziwe!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczniutkie <3
    Tak ładnie układasz ten sylikon ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. omnomnonm jadłabym <3
    śliczne Ci wyszły, używałaś foremki podstawy babeczki?

    OdpowiedzUsuń
  20. Raju, ale cuda!
    Perfekcja w czystej postaci! ;)
    PS. Zazdroszczę umięjętności nakładania sylikonu ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale pięknie Ci wyszły !!! Ja nie wiem jak wy nakładacie ten silikon ?! Czy on sam ma taki kształt jak bita śmietana , że ma ten silikon takie małe paski ????

    Ale tak czyś jak piękne są ta 1 najlepsza !

    OdpowiedzUsuń
  22. Boskie ! ♥ perfekcyjnie nałożony silikon , naprawdę pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie są świetne, ale ta pierwsza najbardziej przypadła mi do gustu :-).

    OdpowiedzUsuń