21.08.2013

Nominacja i koto-pączek♥

Hej!
Więc u mnie nic nowego ani ciekawego ,dlatego kwestię informacji co u mnie pominę ;)
Za to odpowiem na pytania z kolejnej nominacji od ancymonci 
http://ancymoncia.blogspot.com/
+koto-pączek ,który widziałam na yt i lekko przerobiłam na swoje ♥
Ale na początek wczorajszy rysunek ,dokończony ;
piękny on nie jest ,ale ok ♥

1. Jaki rodzaj biżuterii lubisz nosić?
bransoletki♥
2. Jakie jest Twoje najlepsze wspomnienie?
......
3. Twój ulubiony film?
Sierociniec i zapomniałam dodać ,że Sucker Punch♥
4. Jaki serial aktualnie oglądasz?
Anatomia prawdy kończę 2 i zabieram się za 3♥
5. Jak długo prowadzisz bloga?
11 miesięcy ♥
6. Jak masz na drugie imię?
Anna☻
7. Co lubisz robić, kiedy jesteś sama w domu?
ooooooo,nie ważne ^^
8. Co lubisz jeść na obiad?
kurczaka ♥
9. Ulubiony kolor?
miętowy i ogólnie kolory pastelowe ♥
10. Jaki jest Twój ulubiony przedmiot w szkole?
nie mam ulubionego bo w każdym jest coś nie tak :)
11. Masz rodzeństwo? 
Tak ♥Brata i siostrę ;)




14 komentarzy:

  1. Świetny kotek ^-^ rysunek też ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny jest ten rysunek a pączek bardzo ciekawy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj śliczny jest ten koto - pączek <3 Sweet ha ha

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny rysunek <3
    Kotek też ciekawy Xd

    http://our-the-best-friendship.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny kotek :)
    ten rysunek jest z tutorialu DebbyArts?

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny rysunek, kociak jest słodki c;

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś nominowana!
    http://missguziczek.blogspot.com/2013/08/liebster-blog-award.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń