19.08.2013

Wróciłam +babeczka ♥♥

Hej!
Więc wyjazd uważam za udany ♥Patrze w kalendarz i zostały tylko 2 tygodnie ,2 TYGODNIE !!!
Co za tym idzie wczoraj musiałam zamówić książki +dzisiaj rano śmigałam do biedronki po zeszyty(bo ładne okładki ) i dziurkacze ozdobne ♥♥
Co do babeczki ,powstała godzinę po powrocie do domu ^^Zainspirowała mnie dziewczyna z YT ,bo robiła na nią tutorial ,niestety nie pamiętam jej nicku ;(Ale wiem że ją subskrybuje ,hahaha ...
No nic macie wymiotującą babeczkę (jedna kulka odpadła)♥


♥♥♥

21 komentarzy:

  1. Haha, dobry pomysł :D
    Ciasto babeczki wygląda naprawdę realistycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jest ta babeczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka śmieszna ! :D Ja mam zeszyty z Lidla :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Sam pomysła jest świetny- napoczątku myślałam że to ugryziona babeczka z nadzieniem, ale gdy ujżałąm te oczy xD

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna :)
    Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award ;)
    http://modelinowafantazja.blogspot.co.uk/2013/08/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Super babeczka :D oczami ją jem hehehehe


    Zapraszam do mnie .
    zwariowaneee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej,jest świetna ^^ Kocham takie plujące babeczki :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award. http://miniaturki-wery.blogspot.com/2013/08/46-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysłowa :) Padłam jak ją zobaczyłam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna! A co do biedronkowych zeszytów, to dzisiaj sobie kupiłam je z babeczkami na okładce :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialna ! Robiłam podpbną , ale twojej niedorówni , śliczna *ͺ*

    Zapraszam do siebie : julasiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. HA HA Super babeczka a co do zeszytów z biedry kupiłam sobie też takie z babeczkami na różowym tle super polecam te zeszyty z biedronki :}

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialna jest c;

    Ja tam wolę zeszyty z Lidla xD

    OdpowiedzUsuń