01.09.2013

Może i jestem dziwna ...

Hej!
Więc dzisiaj powiem wam o moim pewnym zainteresowaniu i co z niego wynikło ;)
Tak więc kocham horrory ,ale nie żadne o wampirach czy wilkołakach ,ale krwawe zabójstwa itp...
Uwielbiam Anatomie prawdy ,jak dla mnie to serial idealny ♥♥
Chciałabym być patologiem  ,ale wiem ,że do może mocno odbijać się na psychice ,codziennie widzieć nieboszczyków ;)
Wynikło z tego pomysł na zrobienie broszki -ludzkie serce ♥Kiedyś widziałam tutorial ,ale za nic nie mogłam go znaleźć i jechałam na własną rękę ♥ Właśnie poznaliście moją inną stronę ♥♥


♥♥♥

20 komentarzy:

  1. Świetne!
    Z tego co słyszałam Dalia też chcę być patologiem ;3

    Pozdrawiam Klaudia .

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! fajnie wyszło ;)
    też kiedyś chciałam być patologiem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda jak prawdziwe :)
    Zapraszamy !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ech ble :P ale wygląda super :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kto by pomyślał,że tyle ludzi chce być patologami? xd A serce sama zrobiłaś? :o Jest niesamowite!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę świetne. :) też chcę być patologiem. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Serce wyszło Co świetnie. Ja niestety nie mam powołania do bycia patologiem :P

    http://cappiono.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. widziałam tutorial na takie serce :)
    fajnie wyszło ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nie przepadam za horrorami, wolę thrillery ;)
    fajna broszka :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne! Bardzo ładnie ci wyszły te czarne przetarcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W pewnym sensie Ci zazdroszczę (ja nie znoszę widoku krwi, a co dopiero horrorów - nie chodzi o to że nie lubię, po prostu za bardzo się boję). A praca świetna, tzn. świetnie ci wyszła ;) :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda świetnie! Ale ja horrorów nie znoszę. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. j lubię horrory ;d


    co powiesz na wzajemną obserwację:) ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Ulepione doskonale , ale takie realne to serce , że aż trochę nie dobrze się zrobiło ha ha
    Pomysł fajny :}

    OdpowiedzUsuń
  15. Czyli jednak nie lubisz słotkich wypieków które było widać na Twoim blogu. Teraz zaczynam się Ciebie obawiać XD
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam słodkości i za nic nie przestane piec i lepić ♥

      Usuń
  16. genialne ;O chciałabym zobaczyć więcej twoich prac w takim stylu :)
    /W

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja kocham patologów :3 mają fajne nieboszczykowe poczucie humoru :3

    OdpowiedzUsuń