13.11.2013

1♥Pracownia:modelina ^^

Hej !
Więc właśnie skończyłam się uczyć ,a że muszę znaleźć więcej czasu na blogowanie to postanowiłam napisać tego posta teraz.Chce wprowadzić nową serię postów, pt. PRACOWNIA♥
♥Modelina
♥Narzędzia (chyba 2 albo 3 części )
♥Foremki 
♥Pracownia
Jeśli macie jakiś pomysł na tą serię to piszcie ♥No do rzeczy .
Dzisiaj o mojej modelinie .
1.Jakiej używam :
-Bimbay- odpowiada mi najbardziej cenowo ,ale również tym jak się z nią pracuje (nie liczę drogich modelin ,np.Fimo).Dużo osób mówi ,że ma z nią kłopot bo się  kruszy .Przy tej modelinie  dużo zależy od jej przechowywania i w domu jak i w sklepie ,na szczęście ja zawsze trafiam dobrze;)24 kolory-     20 do 27zł
-Modelina z Qnsztu -szybko robi się miękka ,ale już sobie wypracowałam prace z nią.Kostka ok.70g kosztuje 4,49zł.
-Modelina SH-jest taka sama jak ta wyżej ,nawet bym powiedziała ,że to dokładnie ta sama,ma cudne kolory i cenowo też jest ok ,kostka ok.50g kosztuje ok 4,40zł .(obecnie nie używam )


Osobiście nie lubię Astry ,a używanie Fimo czy Premo w moim przypadku nie ma zbytniego sensu i
po za tym jest droga .


2.Przechowywanie :
Trzymam modelinę w metalowej puszce (nie wiem skąd jest),na dole pałeczki Bimbay zapasowe ,po boku qnszt i w woreczkach modelina której aktualnie używam :




To byłoby na tyle ♥
♥♥♥




11 komentarzy:

  1. Ja mam to tak samo zorganizowane, tylko pudełko kartonowe, haha :P Zapraszam na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dużo tego :D
    Zapraszam na rozdanie do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile modeliny O.o
    Serio strasznie dużo jej masz ;) hehe
    Ja też trzymać wszystko w modelinie,z tym że w kartonowym (chociaż sama nie wiem) ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja osobiście używam Fimo, racja- jest droga, ale bardzo dobra jakościowo i fajnie się z nią pracuje, ale kwestia gustu :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię posty tego typu :D Ja najwięcej modeliny to miałam 12 kolorów, głównie dlatego, że lepiłam tylko dwa razy w życiu xD

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    Ciastoo

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej!
    Fajny post, mogłabyś mi napisać gdzie kupujesz SH???
    Bo nie mogę znaleźć :(
    Z góry dzięki ^^
    Julie

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też używam Bimbay :D ale trochę się zawiodłam bo moja pierwsza paczuszka tej modeliny była ok, ale teraz kupiłam drugą i trzecią ;D i te rozbielane kolory (różowy jasny, żółty jasny, biały itp.) zaczęły sie kleić ( szczególnie do palców ) D: masz jakiś sposób ??????????????????????????

    OdpowiedzUsuń