30.11.2013

Wyniki ...

Hej!
Czemu tak późno? Dopiero wstałam :)Odespałam tydzień ^^
Chciałam zrobić screena ,ale zepsuł mi się klawisz ;/

  1. Dalia Klaudia
  2. ancymoncia
  3. DomiMada 
  4. Chin Ka
  5. Ada
  6. Nutelle Brzo
  7. I am no one
  8. Ever
  9. Natalia Karolina 
  10. Modelinki Werki
  11. Crayon
  12. Katy Z
  13. Katy Z
  14. Miss Guziczek 
  15. Miss Guziczek 
  16. modeliniarka XD
  17. modeliniarka XD
  18. Panna Modelinowa 
  19. Panna Modelinowa 
  20. Aleksandra Sz.
  21. hand-megi
  22. Milena
  23. Anian♥
  24. Slodko Kwasna 
  25. Patrycja Miluska
  26. AgulKa 
  27. AgulKa
  28. Dośkaa
  29. Muffin 
  30. Mulinka 
  31. Iwona M.
Wygrywa AgulKa

Czekam 3 dni na maila ♥
♥♥

12 komentarzy:

  1. Gratulacje!!!! :))

    boskiebransoletki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale miło mi się weekend zaczął. : ) Mail już wysłany. ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i odrobinę zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje, dzięki za miłą zabawę i zapraszam na Candy do mnie http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/2013/11/candy-na-dzien-dobry.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :D Ja tak daleko xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! :D

    ...to było dziwne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. *adnotacja do przeznikogoniezrozumianegozdania "...to było dziwne":
    (byłam tak blisko, heheheheeh ;>) .... to było dziwne ;)
    No więc już wszyscy wiedzą, co było dziwne ;)


    Jestem dziwna xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej! Widzę że interesujesz się modeliną, więc mam nadzieje że Cię to zainteresuje. Na moim blogu Modelina Lulu w zakładce na sprzedaż są półfabrykaty i modelina której się pozbywam w niskich cenach - do negocjacji. Byłoby mi bardzo miło jakbyś chociaż zajrzała lub pomogła znaleźć kupca. :)
    Z góry dziękuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń