05.12.2013

Świątecznie ♥

Hej!
Jak to jest ,że końcówka semestru a nauczyciele muszą ,ale to muszę zasypywać nas sprawdzianami .
Dlatego dawno nie pisałam posta ,jak nie robię zadania to się uczę ,a jak nie to to jakiś  projekt ...
No ,ale coś pozytywnego !Jutro mikołaj ,a mój prezent idzie równiutko miesiąc naszą kochaną pocztą ,ale co tam.Ostatnio dostałam weny to tworzenia i powstałą chibi ,a nawet dwie ,ale to zobaczycie za niedługo♥Dzisiaj świątecznie ,a mianowicie domek z piernika i kilka mini dodatków :

♥♥♥

18 komentarzy:

  1. Ale fajne! :D Dobra robota ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczne
    zapraszam na rozdanie do mnie
    http://jestezawieszka.blogspot.com/2013/12/candyyyyyyyyyyyy.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuuudny, na początku myślałam, że prawdziwy ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. musiałaś się napracować, fajny efekt :3

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW.! Cudowny. Wydaje się być wielki.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny! na pewno dużo pracy i cierpliwości musiałaś w niego włożyć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny ten piernikowy domek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo interesujący blog, podoba mi się u Ciebie :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy to aby na pewno jest z modeliny? :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejciu, ale świetny ♥

    http://dream-to-be-somebody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ekstra ! Bardzo ładny i szczegółowy- zapraszam do mnie reaktywacja bloga :)

    OdpowiedzUsuń