31.07.2013

Klucze i nowa babeczka♥

Hej!
Odzyskam wczoraj aparat po wycieczce więc w końcu pisze posta♥Wycieczka udana ,chodziarz 90% informacji od przewodników już znałam .;)
No ale do tytułu wracając♥
Kiedyś ozdobiłam sobie już klucze ,ale chyba ich nie pokazywałam .Pożyczyłam tacie klucze ,on zgubił na parkingu jakieś auto go przejechało ,tata go znalazł i musiałam sobie naprawić .
A co do babeczki to nic szczególnego :)




♥♥♥

25.07.2013

Operacja silikon ♥

                                                                               Hej!
Zanim się obejrzałam minęło już 5 dni od poprzedniego posta ;) Tracę  poczucie czasu ♥
W sobotę jadę z mamą ,siostrą i jej koleżanką na wycieczkę do Ojcowa ,w prawdzie już tam byłam ,ale to była 3 kl sp ♥
Co do tematu -silikon !
Uwielbiam go wyciskać ,jedyny mój problem z nim to zapach .Kupiłam duże opakowanie do pistoletu ,ale zawsze musi być jakiś problem ,mój tata nie umie znaleźć naszego pistoletu i musiałam radzić sobie sama ,haha ^^
To trzy babeczki :





♥♥♥

20.07.2013

Sushi♥

Hejo!
Nic  się nie dzieje ,nic się nie dzieje ♥Czekam ,aż wróci moja przyjaciółka ,na razie leniuchuje ^^
Już dawno zrobiłam patyczek sushi i z niego wynikły 2 rodzaje kolczyków :




♥♥♥

16.07.2013

Bransoletki ♥

Hejo!
Wczoraj doszłam do wniosku ,żeby zacząć sprzedawać wyroby ,ale za  nic nie chce mi się zrobić zdjęć im ♥Trzeba się zebrać w sobie !

Drugim wnioskiem z wczorajszych rozmyśleń jest to ,że brakowało mi bransoletek ,które są proste ,ale efektowne ♥A to rezultat pracy nad nowymi ozdobami rąk :

I pytanko ,czy zdjęcia są lepsze ??♥




♥♥♥

15.07.2013

15♥Tutorial: Gałka loda (sposób 1)

Hejo! Już wróciłam ,oczywiście trafiła nam się piękna  pogoda ♥
Dzisiaj tutek na gałkę loda ,ale sposób 1♥

Potrzebne :
-modelina (kolor wybrany )
-modelina (taka byle jaka z resztek )
-nożyk
-wykałaczka
-co chcemy do dekoracji










Z wybranego koloru robimy kulkę i ,,rozrywamy,,
od środka na boki ,aby był taki rezultat♥












 Z byle jakiej modeliny robimy kulkę ,następnie trochę spłaszczamy ♥













Naszą ,,rozrywanką ,,pokrywamy półkole i nadmiar odcinamy .














Wałkujemy pasek i przyklejamy na około gałki .
Wykałaczką lub innym narzędziem ,robimy fakturę jak u ciasteczkowego lub tortu .











No i dekorujemy ♥
Koniec♥♥














                                                                                 ♥♥♥

11.07.2013

Mini info ♥

Hejo!Jenak nie będzie tutka (ale go mam zrobionego ),ponieważ moja mama zepsuła ładowarkę do laptopa i mam resztkę baterii  i jeszcze jutro na weekend jadę na wieś i nie będę miała jak coś dodać♥

Przepraszam was i po powrocie na pewno nadrobię ♥

09.07.2013

Dust Plug :Ciasteczkowy potwór ♥♥

Hejo!
Dobra wiadomość ,w końcu ruszyłam się po nową modelinę ,czyli mogę zrobić tutorial ,na 90% jutro na gałkę loda :)
Dzisiaj zrobiłam nowość(dla mnie) po ang. dust plug ,co oznacza po prostu zatyczkę do telefonu (wejście na słuchawki ).Motyw to ciasteczkowy potwór ,uważam ,że to mój najlepszy ciasteczkowy ♥



♥♥♥

05.07.2013

Tarta z jagodami ^^

Hejo!
Właśnie robię nowy nagłówek ,zdecydowałam ,że musi być prosty :)
Zmieniam też wygląd bloga ,może tym razem będę 100%zadowolona ♥
Więc dzięki trzem dziewczyną ,mam już pomysł na 3 turki ,które za niedługo  zaczną się pojawiać ♥
A dzisiaj tarta z jagodami ,bardzo prosta :)


♥♥♥

02.07.2013

Babeczka trochę nietypowa ♥♥♥

Hejo!
Jak wakacje ?Ja na razie siedzę  w domu ,ale w następnym tygodniu jadę na wieś na weekend ♥
Staram się więcej lepić ,ale jest taka fajna pogoda ,że dużo czasu spędzam na dworze :)
Myślę nad jakimś tutkiem ,ale mam zero pomysłów na co ,a może wy macie?
No ,a dziś nietypowa babeczka :


♥♥♥