02.02.2014

Jak wstać ?

Hej !
Więc jutro do szkoły ruszyć się muszę ;/Przez 2 tygodnie wstawałam o takich porach ,że nie wiem jak jutro to zrobię i wstanę ,chyba nastawie 99 budzików .Na dobitkę mam nowy plan i tak jak przedtem miałam w poniedziałek  5 lekcji tak teraz 7 ,yhhhhhhh...Ale wszystko się kiedyś kończy ,teraz czekam na święta ^^Ogólnie ferie minęły dobrze ,przybyło mi trochę ubrań w szafie (a nosze to samo ciągle ,moja logika ) i wszystkim ,którzy zaczynają ferie życzę miłego wolnego :D
........................................................
Może większość z was albo wszystkie (nie wiem ^^)lubi tarty z letnimi owocami .JA UWIELBIAM !
Stąd pierścionek tarta , w zasadzie trochę oklepany temat ,ale mi się podoba .





16 komentarzy:

  1. Aż by chciało się zjeść :3 cudny

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie Ci wyszla ta tarta! Ja tez skonczylam juz ferie i trudno jest mi sie nastawic na wstawanie do szkoly ... jednak pierwszy dzien po feriach mam na 10.20 wiec chociaz cos ;D

    boskiebransoletki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Tarta przypomina lato, a to jest to co mi potrzebne. :X Śliczny pierścionek. :D
    Witam w klubie, mam furę ciuchów, a chodzę non stop w jedynym na zmianę z innym. xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia z wstawaniem xD to zawsze jest najgorsze ;P
    Super tarta ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. województwo wielkopolskie pozdrawia! :D
    A tarty cudne *__*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. ha ha A ja jestem z Lubuskiego i właśnie zaczęły mi się ferie łiii ♥
    A co do pierścionka to pysznie i ładnie wygląda ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny pierścionek ! Btw. Małopolskie także pozdrawia :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna tarta. : )
    Ja na ferie muszę jeszcze czekać, ale nie wyobrażam sobie jak ja wstanę tak rano po 2 tygodniach wolnego. ;_;

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny! Też kocham tarty z owocami;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka śliczna tarta *_*
    http://modelinowo01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń