30.03.2014

Morsko♥1

Hej!
Już za niedługo kwiecień !Jakim cudem, czy tylko mi czas tak szybko leci?
W sumie marzec nie był zły. Jeszcze trochę i wakacje.Cieszmy się ludzie!
A tym czasem przyszła mi paczka z modeliną z Qnszt.pl kolory śliczne,ale  z jednym mam problem.
Za niedługo o nim napiszę:)
A co do morskiego motywu to nie wiem co mnie naszło na niego.Dzisiaj pierwsza  część i jeszcze dwa następne posty będą w tej tematyce ♥Na początek idzie żółw i ogólnie jestem z niego zadowolona ♥

♥♥♥

10 komentarzy:

  1. Przesliczny ; * I super skomponowany ; * Na prawdę rewelka ; )
    Zapraszam do siebie : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ Obserwuję : ) Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny. :D Od razu kojarzy mi się z oceanem. :3

    OdpowiedzUsuń
  3. o jaki potworek zolwik, fajne, fajne :))

    OdpowiedzUsuń
  4. W 1 liceum takie cuda już się nie będą zdarzały, nie martw się ;>
    Konik jest przecudowny ;)

    OdpowiedzUsuń