08.03.2014

Przepis:Sernik z oreo ♥

Hej !
Ponieważ u mnie nic  ciekawego to od razu przejdę do przepisu :)
..........................................................................................................
Potrzebne:
Masa serowa :
-1kg sera naturalnego Vitello z Biedronki
-1 śmietana 30%
-1,5 szklanki cukru
-4 jajka
-1 łyżeczka proszku dopieczenia
-2 łyżki mąki ziemniaczanej
-1 łyżka mąki pszennej
-1 cukier waniliowy
-1 mix do śmietany 30%
-ok 3 paczki oreo (te po 16 ciasteczek )
Kruchy spód :
-30 dag mąki
-10 dag margaryny
-2 żółtka
-1 jajko
-2 łyżeczki proszku do pieczenia
-10 dag cukru pudru

1.Ubij na sztywno schłodzoną śmietanę z mixem.















2.Ser utrzyj z cukrem, jajkami i cukrem pudrem.Dodaj ubitą śmietanę, mąkę oraz proszek do pieczeniai delikatnie wymieszaj.Do gładkiej konsystencji.















3.Połącz składniki na kruchy spód, aż swobodnie będzie można zrobić taką kulkę :















4.Oreo podziel na mniejsze kawałki lub potrzaskaj ,np.wałkiem.















5.Na blaszkę wyłóż kruche cisto następnie ok 1/3 masy serowej posyp 1/2 ciasteczek ,wylej resztę masy i znowu posyp ciasteczkami.















6.Piecz przez ok 50 minut w temperaturze 180 stopni C.















Ja studziłam w piekarniku przez godzinę, a następnie wyciągnęłam go jeszcze na ok 1 godz.
Jeśli lubicie mniej słodkie cista dodajcie mniej cukru,bo wyszło słodkie ♥
Mam nadzieje, że zrozumieliście ^^

12 komentarzy:

  1. Świetnie wygląda :) Mogłabym prosić o poklikanie w linki w ostatnim poście? :) To bardzo ważne.
    Może wzajemna obserwacja? Daj znać u mnie :)
    http://sialalala96.blogspot.com/

    OBSERWACJA = OBSERWACJA :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Huhu, wygląda obłędnie. :D
    Ja osobiście wolę zwykły biały ser, nie marketowe masy. ;) A ciastka pewnie zdążyły by zniknąć zanim bym użyłabym je do ciasta. xD

    OdpowiedzUsuń
  3. mniam, zjadłabym! uwielbiam serniki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. musi być smaczne, szkoda, ze jestem tak leniwa, że nie chce mi się robić XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepis zachęca do spróbowania, szkoda, że mi się nie chce na razie nic piec.. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda mega apetycznie ! Skosztowałabym ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hello jestem Żaneta ,
    bardzo przyjemnie przegląda się twoje wpisy, zapewne obejrze twojego bloga jeszcze nie raz, a obecnie pozdrawiam i proponuje odwiedzić moją strone internetową

    OdpowiedzUsuń