16.03.2014

Rudo mi ♥

Hej !
Jak tam z faktem , że za nami już połowa miesiąca ?Ostatnio czas tak mi szybko leci...yhhh  wolałabym żeby zwolnił.Przez te 2 tygodnie można powiedzieć,że się obijałam ,rekolekcje zaliczone,brak weny jest , brak wszystkiego w skrócie.A czy są jakieś pozytywy?Może ta ładna pogoda przez kilka dni ,a teraz deszcz na deszczu ;/Z jednej strony chciałabym już wakacje,ale jak pomyślę,że po nich już 3 gim.
i te różne rzeczy na głowie to trochę mnie odrzuca.W środę wybieram się z klasą na ,,Kamienie na szaniec,, jest bardzo ciekawa, bo opinie są przeróżne.
A co do rudego do oczywiście lisek ^^


♥♥♥

13 komentarzy:

  1. Ładny listek :)
    Ja już byłam z klasą na tym filmie ,podobał mi się lecz był drastyczny ;x
    A rekolekcje zaczynam od jutra :)

    http://grapverutkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczo wygląda. :D
    Ja pół filmu przeryczałam . XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super lisek *.* Jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie słodkie *0*
    *o* *o*
    W wolnej chwili zapraszam do mnie!
    http://wyroby-tynki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodki, uroczy lisek :)
    xoxo! ♥
    natalia-lena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku chcę gooooo ! Jak pięknie Ci wyszedł !!

    OdpowiedzUsuń