27.04.2014

Jak na pierwszą taką jestem zadowolona♥

Hej!
Na początku bardzo,ale to bardzo chce wam podziękować za ponad 15000 wyświetleń,głównie dlatego, że w ostatnim czasie pisałam tyle co nic itp...
................................................................................................................................................
Dzisiaj rano (nie takie rano no,ale ok)szłam na odpust.Trochę słodyczy ,akcesoria do włosów i przypomniało mi się,że jak byłam dzieckiem zawsze rok w rok rodzice kupowali mi sprężynę i zawsze ją w magiczny sposób plątałam ją...Czasem chciałabym wrócić do tego wieku gdzie wszytko było mało ważne,a wy?
Tak na marginesie zaczęłam oglądać jeszcze American Horror Story i jestem zachwycona, ktoś z was może też ogląda?
Ponieważ mam dużo wolnego(a dokładnie został jeszcze tydzień) szukałam inspiracji i głównie na bransoletki to postanowiłam zrobić moją pierwszą makramę.Jestem z niej zadowolona i myślę,że będę ich więcej robiła.


♥♥♥

12 komentarzy:

  1. Całkiem uroczo wygląda. :D
    Ja nie przepadam za takimi filmami, obejrzałam tylko kawałek. :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ogladam ale chyba zaczne. :)
    Ja nadal nie ogarniam jak zrobic ten sciagacz... śliczna jest. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletka jest śliczna.
    Haha, też jak byłam mała to plątałam takie sprężynki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładna bransoletka :)
    mnie na odpuscie rodzice nigdy nie chcieli kupic spręzynki, bo mówili, że poplątam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh, bransoletka jest nieziemska! Jak na pierwszą taką pracę wyszła Ci naprawdę mistrzowsko.

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna! delikatna i dziewczęca, nic dodać nic ująć :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej! Zostałaś nominowana do LBA! :) Więcej informacji na moim blogu (http://stay-really.blogspot.com/) xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna :D taka delikatna

    OdpowiedzUsuń