04.04.2014

Morsko♥2

Hej!
Taki cud żeby w 2 gim kończyć o 11:30♥A co za tym idzie automatycznie cały dzień będzie udany ^^
Naszła mnie ochota na ciasto cytrynowe, może jakiś przepis zrobić??A zmieniając temat czy macie czasami tak,że kompletnie nie możecie się skupić i tylko myślicie o innych rzeczach?Ja tak mam ostatnio codziennie w szczególności na matmie...Myślę co zrobić,jak i kiedy,a cyferki same się nie policzą ;D
---------------------------
Tak jak wspomniałam dzisiaj drugi post o tematyce morskiej,a mianowicie konik morski.Uwielbiam je są takie słodkie ♥

♥♥♥

15 komentarzy:

  1. Uroczy konik. :3 Haha ja też nie mogę się skupić, ale to przez to, że koleżanka z klasy wyprowadza mnie z równowagi. ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny! Coś mi mówi, że ktoś tu ma ogromny talent!

    OdpowiedzUsuń
  3. Momomomomomomo jest super ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny ; * Po prostu urocze to jest : *
    Pozdrawiam ; *
    http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku masz talent ! Jaki Ci pięknie wyszedł ! Podziwiam !!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki śliczny *_* świetnie ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o boże, GENIALNE! nie mogę się napatrzeć *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny <3

    zapraszam do mnie :
    dayskosteckiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń