21.04.2014

Słodko♥

Hej!
Więc kompletnie nie miałam głowy do pisania i dlatego taki duży odstęp między postami...
Ale co ważniejsze mamy święta,a raczej końcówkę(jakby ktoś jeszcze nie wiedział lol) i myślę,że wszystkim minęły świetnie♥
Robiąc zdjęcia popatrzyłam na 3 książki ,,Pamiętniki Wampirów'' i zorientowałam się ,że skończyłam oglądanie na 3 sezonie i przez te 2 tygodnie mam zamiar obejrzeć 4 i zacząć 5.Trzymajcie kciuki żeby mi oczy nie wyleciały.
I tak ogólnie to złapało mnie choróbsko,a nie mam gdzie iść po jakieś tabletki więc muszę jeszcze trochę przetrzymać;/
Dzisiaj ciastko i babka z lukrem :P



♥♥♥

14 komentarzy:

  1. To ciasteczko jest obłędne i pomysłowe ! :>
    Zapraszam także do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądają. :D
    Jak tam wrażenia po tych 3 sezonach? Ja jestem na początku piątego i płaczę. ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie musiałam sobie trochę przypomnieć,bo to była dosyć długa przerwa obejrzałam 2 odcinki 4 i szkoda mi Eleny,że przez to wszytko musi przechodzić;/

      Usuń
  3. ooo ja <3 przepiękne...
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do siebie,
    Staram się zebrać choćby małe grono odwiedzających, ostatnio bardzo zaniedbałam bloga i staram się to naprawić.

    www.suoegrog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. To ciasteczko jest po prostu super <3

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog i post :)
    obserwacja za obserwacje?
    jeśli tak to zacznij i daj znać ;)
    n0-p3rspeciv3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepsze ciasteczka jakie widziałam *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. ciasteczko jest urocze c;
    http://modelinowo01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Osz jak słodko, te okularki cudo!

    OdpowiedzUsuń