02.05.2014

Kilka dodatków i LBA:)

Hej!
Pogoda śliczna i czego chcieć więcej:) A jak u was?
Odpowiem na pytania od Jupixowa (http://stay-really.blogspot.com/)
1. Film czy książka?
Hmm chyba jednak film
2. Co sądzisz o samobójcach?

W zasadzie sama nie wiem co o tym sądzić,ludzki mózg jest bardzo skomplikowany.
3. Ulubiony sport?

Siatkówka♥
4. Co najbardziej lubisz robić i dlaczego sprawia Ci to przyjemność?

Handmade ♥Od dziecka lubiłam to robić i tak zostało,a dużo osób się dziwi,że mi się  chce i kiedy to robię:P
5. Kto jest Twoim idolem?

Rihanna i Jade Thirlwall♥
6. Podobasz się sobie? Czy chciałabyś w sobie coś zmienić?

Yhhh dużo chciałabym zmienić;/
7. Ubierasz się w ciuchy, które wpadną Ci do ręki czy układasz sobie wcześniej co chcesz założyć?

Zazwyczaj stoję przed szafą i narzekam,że nie mam co ubrać^^Ogólnie mam takie ciuchy,że większość do siebie pasuje i zawsze wyglądam dobrze.Też interesuje się trochę modą i jakoś to idzie^^
8. Na co zwracasz szczególną uwagę u ludzi?

Z pewnością na charakter^^
9. Masz słabość do słodyczy?

Tak♥♥♥
10. Wstaw jakiś swój rysunek :) Byle jaki. ;]'












Artystycznie z historii♥
11. Lubisz markowe ciuchy?
Lubię to co mi się spodoba nie muszą być markowe,ale ogólnie tak♥
------------------------------------------------------------------------------
A co do dodatków to przyszła mi paczka z beads i kilka rzeczy już posklejałam:




♥♥♥

7 komentarzy:

  1. Siatkówka wymiata 5 ! : * Kocham Kocham Kocham ; ) A króliczek przeuroczy ; )
    Zapraszam : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ Obserwuję ♥ Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierścionek z królikiem jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny rysunek ^^ wszystko mi się podoba hihi

    OdpowiedzUsuń
  4. 2 i 4 odpowiedź ♥
    Uroszy rysunek xD

    OdpowiedzUsuń
  5. same ślicznośći, będę zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń