14.06.2014

Lato♥♥

Hej!!
Coraz bliżej wakacji,końca szkoły.Macie jakieś plany na wakacje??
Ja osobiście w piątek jadę nad morze na chyba tydzień(tak jadę i nawet nie wiem na ile hahah),a reszta wyjdzie spontanicznie ^^
A mówiąc ogólnie o lecie to moja ulubiona pora roku,ponieważ nie trzeba mieć na sobie kilogramów ubrań,lody do woli,słońce i ,,wolność,, ♥
I w takim klimacie powstała opaska i bransoletka z motywem kwiatów(chyba można zauważyć,że uwielbiam ten motyw).



Szczerze nie narobiłam się przy nich:P
♥♥♥

14 komentarzy:

  1. Jakie piękne! Również uwielbiam kwiatowe motywy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. W sierpniu jadę nad morze odpocząć od miasta :D Pamiętam jak kiedyś miałam fazę na opaski, później mi przeszło :) Ogólnie opaska o bransoletka bardzo ładne :p
    http://modelinove-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrób mi taki wianek jak bransoletkę *.*

    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne ! Opaska z kwiatkami jest bardzo modna w tym sezonie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta opaska jest naprawdę śliczna :D Choć sama nie noszę takich ozdób.

    Pozdrawiam,
    Kazik

    OdpowiedzUsuń
  6. oj nie przejmuj się ja też potrafię wszędzie dorąbać kwiatków XD też mam takie same kwiatuszky do wianków muszę się wziąć za robienie bo cudne jak widzę wychodzą takie ozdoby :> a mam ochotę na takie na lato ;) przybij high five za lato! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten zastaw jest idealny na festiwale :) Ja mam dużo wakacyjnych planów. Ciekawe ile uda mi się zrealizować :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kwiatowe motywy!!!
    Śliczna opaska i bransoletka;D Małe cudeńka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne kwiatuszki. Ślicznie ta opaska wyszła. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jejku jakie świetne! zwłaszcza opaska!
    pozwoliłam sobie zaobserwować Twój blog. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne, musiałaś się nieźle narobić! Ale efekt jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń