01.07.2014

Piórka i trochę tego co u nie♥

Hej!
Więc co się przez ostatni czas działo?
Tak jak wspominałam w poprzednim poście spędziłam  tydzień nad morzem.Pogoda zapowiadała jedną wielką klapę,ale było całkowicie inaczej zamiast deszczu dużo słońca,zamiast niskich temperatur wysokie.Codziennie na plażę trochę się w morzu zanurzyłam,bo kąpaniem bym tego nie nazwała oraz udało mi się spalić plecy,ramiona i twarz;)Oczywiście bez jakiś zakupów nie mogło się obyć,a ponieważ nie jestem fanką pamiątek typu figurki jest to głównie biżuteria.
A na ten moment od dwóch dni oglądam 1 sezon ,,Pretty Little Liars,, i jestem zakochana.Dlaczego nie zaczęłam oglądać wcześniej teraz muszę dużo nadrobić,ale jak skończę posta to oglądam ostatni odcinek 1 serii i lecę dalej,a i tak wiem POTRZEBUJĘ POMOCY!No cóż jak coś mnie wciągnie to na amen i tak w tym przypadku jest.
Wraca mi wena do lepienia więc myślę,że postów będzie więcej!Tym czasem nowość zrobiona przed chwilą naszyjnik z piórkami♥
                                                JEŚLI TO PRZECZYTAŁAŚ  TO DZIĘKUJE♥



I na koniec trochę wspomnień :**





11 komentarzy:

  1. Piękne piórka i cudne morze... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez ogladam PLL i w dodatku czytam :)
    A piorka sliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny naszyjnik, coś pięknego *w*
    Ja też kiedyś oglądałam PLL ale w końcu zrobiło się dla mnie nudne i odpuściłam :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny, te piórka dodają takiej lekkości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne piórka! W dodatku moje ulubione kolorki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny naszyjnik. :D
    Przeczytałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny! Z chęcią taki bym nosiła :D

    OdpowiedzUsuń
  8. jejku cudny jest <3 mega uroczy :) PLS jest świetne! XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Pióra wyglądają bardzo realistycznie :) Na jakiej stronie oglądasz seriale? Bo chciałabym zacząć m in. Glee, ale nie znalazłam niczego sensownego :/

    OdpowiedzUsuń