06.08.2014

Ludzkie serce♥

Hej!
Ostatnio zaniedbuje bloga,ponieważ zaniedbuje lepienie.Jakoś nie mam zbytnio weny,a nie chce robić niczego byle jak i mało oryginalnego(tak jakbym była hahahahha:D).No ale swoją drogą powstało kolejne serce(nw dlaczego tak je lubię) i tym razem robiłam je inaczej i jestem mega zadowolona z efektu.A wy jak sądzicie?Dla porównania link do pierwszego:
http://moja-pasja-moj-swiat.blogspot.com/2013/09/moze-i-jestem-dziwna.html
                                     


♥♥♥







15 komentarzy:

  1. Ciekawy pomysł, a wykonanie super *w*

    OdpowiedzUsuń
  2. pomimo, że ludzkie serce jest jednak obrzydliwym flakiem ;) to Twoje wyszło bardzo estetycznie i ładnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda jak prawdziwe serce z książki od biologi xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomimo,że mnie przerażają takie rzeczy ten breloczek nawet mi sie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Znów serce? Błagam, nie. :D Choć jest świetnie wykonane, to nie przepadam za takimi widokami. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeeeejku trochę mnie przeraża ^^ ale bardzo dokładne za to ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wówczas interesujące :) życzę weny kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne! To znaczy... hm, nie wiem czy tak mogę powiedzieć o sercu, raczej nie, mniejsza z tym, miałam na myśli, że wyszło super ;) W porównaniu do starszego widać mega postęp, to nowsze ma jakby głębszy kolor i bardziej podobają mi się tutaj te czarne przebłyski.

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW! Pierwszy raz coś takiego widzę!

    Pozdrawiam,
    www.klaudiakulakowska.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń
  10. dzięki, właśnie jadłam płatki...

    a tak na serio to mega ci wyszedł ten breloczek, napatrzeć się nie mogę *.*

    maffyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń