25.10.2014

Halloween♥

Hej♥
Najgorszy tydzień zakończony!Na szczęście :)
..............
Oficjalnie przeszłam na tryb jesienny i jak na pewno zauważyliście zmieniłam wygląd bloga,osobiście jestem zadowolona,a bordowy to mój ulubiony jesienny kolor^^
Nie wiem jak wy ale ta pora roku jest zdecydowanie moją ulubioną.W sumie sama nie wiem dlaczego.Dla wielu ludzi taki klimat jest nudny i przygnębiający,mi osobiście jak najbardziej leży,pewnie dlatego że już mam taki humor sama z siebie.
...............
Już na lekko ponad tydzień Halloween,które uwielbiam i żałuje,że w Polce nie jest jako tako obchodzone.
Mój plan na ten dzień?Babeczki i horrory♥♥
...............
Tym czasem breloczek o jakże Halloween-owym klimacie(stoczyłam bój przy robieniu zdjęć,tak mi się ręce trzęsą,że masakra i to nie od zimna).



♥♥♥

10 komentarzy:

  1. brrrr ja nie przepadam za jesienią ^^ nowy wygląd świetny :3 trochę straszny brelok ale jaki precyzyjny za to i realistyczny :3 na Halloween będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z zapytaja :) Fajne tło, a breloki piękne...sama robisz bo nie jestem w temacie? zapraszam do
    mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam jesień, same złote i pomarańczowe kolory.. no do czasu kiedy liście spadną z drzew..
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;3..
    mackenziexox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie przepadam za jesienią.. ;/ Nie chodzi o moje samopoczucie wtedy tylko o to ze wtedy bardzo często pada a ja nienawidze deszczu ! Gdy świeci słońce jesień jest piękna <3
    Co do hallowen zawsze chciałam żeby w Polsce było obchodzone to święto ale wiadomo jak to w Polsce ... mało kto się w to ''bawi'' zwłaszcza w moich okolicach :)

    http://pazury-kolorowe.blogspot.com Zapraszam :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wygląd, też lubię bordowy ^^
    A breloczek śliczny *o* Taki upiorny XD

    OdpowiedzUsuń
  6. hm dziwne, że dopiero teraz trafiłam na Twojego bloga, bo rzeczy robisz cudowne! Breloczek przepiękny (jeśli tak można nazwać coś co jest straszne :D) a jeśli chodzi o szablon to też bardzo ładny, nie dość że uwielbiam bordowy to jeszcze te kropki!

    OdpowiedzUsuń