08.11.2014

Coś innego +ogłoszenia parafialne.

Hej hej!
Zacznę od ogłoszenia no więc zmieniłam nazwę na bloggerze na Blakli, także no (udawaj,że to zdanie ma sens^^).
A i zapomniałabym dziękuje wam za  ponad 17 500 wyświetleń.Nidy nie myślałam,że wg ktoś będzie tu zaglądał i czytał gdy zaczynałam go pisać.

A dziś coś innego w końcu.
Wpisując wzory hinduskie można znaleźć tysiące pomysłów i osobiście uwielbiam te motywy.Za czym poszedł fakt,że postanowiłam sama wymyślać.Jeśli będziecie chcieli posty z  tym motywem to napiszcie♥♥

♥♥♥


7 komentarzy:

  1. Ja chętnie zobaczę takie posty *-*
    Gratuluję tylu wyświetleń i życzę jeszcze wiecej! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. graty graty :>
    właśnie zastanawiałam się kto to taki :D ja widzę, że ty ciągle coś zmieniasz ostatnio ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również lubię hinduskie wzory i czekam na twoje interpretacje. :D
    Oj, zmieniasz te nazwy. Ciężko się przestawiać. xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś tak wychodzi i sama nie wiem czemu,ale to ostatni raz(tak myślę).

    OdpowiedzUsuń
  5. Te motywy się intrygujące, więc będę na nie czekać. Tyle wyświetleń - wow :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten motyw byłby świetnym pomysłem na tatuaż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie Ci wyszło, uwielbiam tego typu rysunki :)

    OdpowiedzUsuń