22.01.2015

Jak dla mnie słodkie♥

Hej!
Jeszcze tydzień,tydzień i  ferie.♥Co u was?Może macie już ferie?
Na wolne plany proste ,czyli starć się tworzyć,zacząć nowy serial,pouczyć się do próbnego gimnazjalnego(hahaha).Ale na początek sprawy teraźniejsze,jak tam oceny,bo ja jestem zadowolona i zdziwiona,że takie dobre(przecież się obijałam) i prawie 100% frekwencji (nw jak), bo o ironio dzisiaj zaspałam-.-
Co do tematu to ciastko miało być straszne,a moim zdaniem jest słodkie,takkk to ma sens:)

Chaotyczny post...
♥♥♥


12 komentarzy:

  1. Też nie mogę się doczekać ferii :) Mam co do nich bardzo ambitne plany i jestem ciekawa, co mi z tego wyjdzie :D
    Też uważam, że ciasteczko bardziej oczarowuje słodyczą, niż straszy, ale to nie zmienia faktu, że bardzo mi się podoba :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie to jest nawet straszne, ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Slodziak. :D Ja to mam takie średnie oceny. ;-;

    OdpowiedzUsuń
  4. Hah, no do ferii też mam tydzień ^^ I tez mam prawie 100% frekwencji ;o
    Hah, ciasteczko cudne <3 Niby straszne, a jednak urocze *o*

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny! :)
    Zapraszam na moje rozdanie, do wygrania wspaniałe kolczyki!
    http://handmade-gaba.blogspot.com/2015/01/125-post-porownawczy-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojeju... ciastko jest genialne! :D Super pomysł.

    Pozdrawiam,
    Kazik

    OdpowiedzUsuń
  7. Ono jest mega urocze, chociaż troche grozy w nim jest:)
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie no, wg mnie jest trochę straszne, oczywiście w pozytywnym sensie :P U mnie z kolei tydzień do końca ferii :<

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne jest. :D
    Moje ferie właśnie się kończą. :c

    OdpowiedzUsuń