10.01.2015

Pierwszy w 2015♥

Hej!
Także z 10 dniowym opóźnieniem Szczęśliwego Nowego Roku!!!
W tym roku jako tako nie mam postanowień,bo jestem zdania,że jeśli chcesz coś zmienić to zrób to od razu ♥Za to mam taki plan żeby pisać regularnie(może się uda).Nie wiem czy na zmianę rysunki, modelina,bo z lepieniem nadal cienko;/
Zastanawiałam się nad dodaniem ,,Zniszcz ten dziennik,,,bo robię go już od kilku miesięcy,a nic nie pokazywałam i takie pytanie czy zacząć,czy już się ogółem ten temat znudził?Zamówiłam teraz również książkę tej autorki ,,To nie książka,, , ale muszę czekać na nią do 4 lutego...
A dzisiaj rysunek i przepraszam,że żółte zdjęcia,ale sztuczne światło i wg♥






♥♥♥



6 komentarzy:

  1. Śliczny rysunek :)
    Ja bym chętnie zobaczyła, jak zniszczyłaś swój dziennik :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny rysunek. :D
    Oglądanie ZTD nigdy się nie nudzi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślczny rysunek <3 też mam zniszcz ten dziennnik :) dodawaj dodawaj :>

    OdpowiedzUsuń