27.01.2015

Zniszcz ten dziennik ♥1

Hej!
Moje wypełnianie z dziennika  rozpoczęło  się jakoś w listopadzie(albo wcześniej...no nie ważne).Dla mnie jest to świetny pomysł na pokazanie kreatywności.Gdy go zobaczyłam na zagranicznych kanałach na YT,stwierdziłam,że w sumie sama chciałabym mieć i długo się zbierałam,aż się zebrałam.Więc jadziem z dziadziem!
1.Na początek oczywiście okładka:sweet skull (moja ulubiona część dziennika) :

2.Następna karta w sumie zrobiona na spontana i z nudów:diamenciki:

3.Ta książka należy do (adres i numer oczywiście ucięłam^^):

4.Wznieś się wysoko ,upuść dziennik(pomijając,że spadł z 3 piętra to jeszcze ilustracja):

5.Bazgraj po tej stronie  +połącz kartki 
♥♥♥





13 komentarzy:

  1. Świetne i inspirujące strony. Chyba sobie kupię ten dziennik idealny na nudną lekcję. :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wykonane bazgroły oraz okładka. :D Candy skull <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Okładka podoba mi się najbardziej :D I rysunek przy ,,Wznieś się wysoko..." też jest super! Ogólnie, twoje pomysły i sposoby na wypełnianie Dziennika bardzo mi się podobają. Nie mogę się doczekać dalszej części! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kilka dni temu kupiłam Dziennik i szukam inspiracji w kreatywnej destrukcji :) Twoje strony są świetne, będą kolejne wpisy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Hah, świetny pomysł na tą stronę "Upuśc dziennik" <3 Ja właśnie od kilku dni mam zniszcz ten dziennik i właśnie przechodze do jego zniszczenia ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne pomysły. Okładka bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. woooow ale fajny :> też mam swój!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój blog
    itsnatala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny ten twój dziennik ;)) zaczynam obs i licze na rewanz ;)) toloveyourselff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog. Zapraszam wszystkich na nasz nowy blog http://twogirlsinone.blogspot.com/2015/04/2-pastels-black-white_23.html NOWY POST NOWE INSPIRACJE

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! Też bawie się tym dziennikiem!
    Obserwuje i zapraszam do siebie: www.hand-md.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog :) Zapraszam do mnie https://sabrooowska96.blogspot.com Dwa nowe posty

    OdpowiedzUsuń